piątek, 13 lutego 2015

Sweet Valentine's Day

Hej!
Niedługo Walentynki. Jedni lubią ten dzień, inni nie koniecznie. Ja specjalnie go nie "świętuję" jednak lubię motyw serduszek i całokształtu z tym związanego. Uważam, że każdy dzień jest dobry by zrobić sobie coś przyjemnego lub spędzić miło czas. Walentynki są radosnym świętem, więc nakłaniają, czy po prostu przypominają nam żebyśmy na chwilę się zatrzymali od codziennego wiru pracy, uśmiechnęli się i cieszyli chwilą. Ja tak osobiście odbieram ten dzień. :)

Przygotowałam dla was z tej okazji bardzo pozytywną i słodką sesję zdjęciową. Chciałam by było naturalnie, z uśmiechem i koniecznie z serduszkami! ;)
W sesji udział brały w sumie trzy osoby. Najważniejsze, że bawiliśmy się świetnie i zdjęcia mają urok taki jak chciałam by miały.

Zapraszam was do obejrzenia zdjęć :)





Mod: Dagmara
Fot: KAROLEX fotografia
Mua & hair: Paulina Makeup

Zapraszam was również na moją stronę >>>klik<<<

3 komentarze: