poniedziałek, 29 grudnia 2014

Sylwester tuż tuż..

Problem z internetem i brak czasu przed świętami były powodem małej przerwy... Ale już wróciłam. Przygotowałam dla was dziś porcję inspiracji sylwestrowych i karnawałowych jak i również podsumowanie kończącego się roku.

Mój rok 2014 był ciekawy, odważny i pełen niespodzianek. Dużo się wydarzyło, naprawdę. Jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia.. W moim przypadku tak właśnie jest :) Na pewno ambicja i dążenie do celu, który sobie wyznaczyłam potęguje to. Każdy mijający rok wnosi coś ciekawego, coś innego, coś czego często nie oczekujemy lub czego bardzo pragniemy. Niektóre sprawy odkładamy też na później, na kolejny rok lub lata? W tym roku nie udało mi się wszystkich planów zrealizować, ale nie martwię się, przyjdzie na to odpowiednia pora. Za każdym razem cieszę się, że kończy się rok. Nowy może przynieść jeszcze więcej miłych niespodzianek, może być jeszcze lepszy. Wszystko zależy od nas.

Życzę wam wszystkiego czego sobie wymarzycie, niech wasze plany realizują się pomyślnie, uśmiechajcie się częściej i cieszcie z małych drobnostek. :)
Szczęśliwego Nowego Roku!

Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na karnawałowy makijaż, może któraś z moich inspiracji was zainspiruje :)

 







1 komentarz: