wtorek, 30 września 2014

MUT Najlepszy!

Najnowszy numer "Make-up trendy' jest już mój. To już ósmy w mojej kolekcji i coraz bardziej mnie zaskakuje. Za każdym razem czekam niecierpliwie na kolejny. Magazyn polecam szczególnie pasjonatom wizażu, którzy nie powinni przegapić tak świetnej lektury, świetnych zdjęć, świetnych inspiracji... Jednym słowem lektura powinna być obowiązkowa ;)


Pamiętam pierwszy raz kiedy zetknęłam się z MUT i pierwszy numer jaki trafił w moje ręce. Było to na zajęciach w szkole wizażu, kiedy razem z dziewczynami szukałyśmy inspiracji do makijażu fashion. Niestety numer był archiwalny, niedostępny już nigdzie. Dowiedziałam się wtedy również, że jest kwartalnikiem, więc pozostało mi tylko czekać na kolejny numer. I tak zostalo do dziś. Cieszę się, że kupując nowy numer zawsze znajdę coś dla siebie i myślę, że każdy znajdzie. Oprócz zdjęć są też różne artykuły, testy, wywiady i wydarzenia. W obecnym jesiennym MUT trafimy na test korektorów z różnej półki od tych niszowych do profesjonalnych. W tym momencie możemy zasugerować się opinią i wybrać coś dla siebie w odpowiedniej cenie. 




W obecnym numerze można było wygrać publikację. Latem redakcja ogłosiła konkurs pt: "Scena konkursowa MUT". Tematami prac były: jesienna kreacja, makijaż graficzny i jeszcze jeden temat o który zapomniałam ;) Niestety wygrali lepsi. Moja praca walczyła w grupie makijaż graficzny, którą opublikuję niedługo ;) Cóż... może następnym razem się uda, na pewno tak łatwo się nie poddam ;)))

Podsumowując! Magazyn warto mieć w swojej kolekcji. Jeśli jeszcze go nie masz spiesz się do Empiku po egzemplarz. Polecam wszystkim :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz