poniedziałek, 29 września 2014

Pierwszy post trochę niepewnie jednak z uśmiechem. ;)
Założyłam bloga z myślą o nowym etapie. Od prawie dwóch lat prowadzę systematycznie makijażowy fanpage na facebook'u https://www.facebook.com/PaulinaChaMakeup 
Moją pasją i hobby, a także pracą jest tworzenie makijażowych kreacji. Jestem szczęściarą, że mogę robić to co kocham. Największą satysfakcją w życiu jest moim zdaniem odnalezienie w sobie talentu, bodźca, który będzie napędzał do tworzenia czegoś z zamiłowaniem. Ja ten bodzieć odkryłam w sobie przez przypadek, co jest dla mnie jeszcze większym zaskoczeniem. 

Mój makijażowy blog będzie bardziej rozbudowany od strony na facebook'u. Będzie dużo sesji zdjęciowych, opini kosmetyków, których używam, pędzli, a także inspiracji, które może kogoś zainspirują. 

Mam nadzieję, że znajdzie się grono odbiorców, którym spodoba się moja praca ;)


Pozdrawiam Paulina Cha
xoxo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz